Revolt Advanced 2 S Panther M22
GIANT Revolt Advanced 2 Panther M24
limitovaná edice Velikost S Barva Panther Rám Advanced-Grade Composite, 12x142mm thru-axle, disc, flip chip dropout Vidlice Advanced-Grade Composite, full-composite OverDrive steerer, 12mm thru-axle, disc Řídítka Giant Contact XR D-Fuse, 31.8mm Gripy Stratus Lite 3.0 Představec Giant Contact, 8-degree Sedlovka Giant D-Fuse, composite, 14mm offset Sedlo Giant Approach Řazení Shimano GRX RX-600, 2x11 Přesmykač Shimano GRX RX-810 Přehazovačka Shimano GRX RX-810 Brzdy Shimano GRX RX-400 hydraulic, Giant MPH rotors [F]160mm, [R]160mm Brzdové páky Shimano GRX RX-600 hydraulic Kazeta Shimano 105, 11-speed, 11x34 Řetěz KMC X11SL-1 Kliky Praxis Alba 2D, 31/48 Středové složení Praxis, press fit Ráfky Giant P-X2 Disc wheelset Náboje Giant P-X2 Disc wheelset Dráty Giant P-X2 Disc wheelset Pláště Giant CrossCut AT 1, 700x38c, tubeless Doplňky tubeless prepared, 53mm max tire size in "long" flip chip position, 42mm max tire size in "short" flip chip position NOVÁ GENERACE GRAVEL MODELU REVOLT ADVANCED JE LEHČÍ, POHODLNĚJŠÍ A EFEKTIVNĚJŠÍ. A NAVÍC SI MŮŽETE KOLO PŘIZPŮSOBIT TERÉNNÍM PODMÍNKÁM, A TO DÍKY FLIP CHIP ZADNÍM PATKÁM, KTERÉ UMOŽŇUJÍ MĚNIT ROZVOR KOLA. REVOLT ADVANCED BUDE PERFEKTNÍM SPOLEČNÍKEM PŘI GRAVEL ZÁVODECH NEBO CELODENNÍM DOBRODRUŽSTVÍ PO HRUBŠÍCH CESTÁCH. HLAVNÍ PŘEDNOSTI Nízká hmotnost a moderní geometrie Superlehký, vysoce tuhý a zároveň velmi pohodlný karbonový rám Advanced Composite je ve srovnání s předchozí generací o více než 160 gramů lehčí. Úprava geometrie pro ještě lepší jízdní vlastnosti spočívá v níže položeném středu, také se prodloužil reach (tj. vodorovná vzdálenost od středu kola ke středu horní části hlavové trubky) a úhel hlavové trubky je strmější. Vysoký komfort Nový rám má níže umístěné sedlové vzpěry menšího průměru pro ještě lepší pohlcování nárazů a vibrací. K vyššímu komfortu pomáhá také karbonová sedlovka D-Fuse (kromě modelu Revolt Advanced 1, který má sedlovku teleskopickou) a řídítka Contact XR D-Fuse – obojí společně funguje jako systém a pod zátěží mírně pruží, ovšem bez snížení tuhosti při zatáčení, stoupání nebo jízdě ze sedla. Přizpůsobení kola podle terénu Důležitou inovací jsou tzv. flip chip zadní patky, které umožňují měnit rozvor kola. Kratší rozvor přináší vyšší „hbitost“ kola, nastavení na delší rozvor zlepšuje stabilitu ve vyšších rychlostech a současně zvětšuje prostor pro zadní plášť (až na 53 mm). Nový rám umožňuje také volbu typu sedlovky (díky speciálnímu adaptéru), takže se dá použít buď „pružící“ sedlovka Giant D-Fuse nebo standardní kulatá sedlovka 30,9 mm – díky tomu rám umožňuje použití teleskopické sedlovky.
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvek