STEVENS 2024/23 E-INCEPTION AM 8.7.2 GTF ZLATO/MODRÁ
Kód: CY_57792.VEL. 20-Detailní popis produktu
Přes všechny hory s výkonem Shimano
Dlouhé nájezdy a prudká stoupání? Jsou pro pohonnou jednotku Shimano EP801 hračkou. Nejnovější špičková pohonná jednotka Shimano poskytuje točivý moment 85 Nm, který je dostupný v širokém rozsahu kadence. Pro výkonnou podporu na horách. Karbonové čtyřčepové zavěšení s citlivým odpružením FOX, kombinací kol 29"/27,5" a širokými 2,6" plášti hravě zvládne drsné pasáže s kořeny a kameny. Výkonné 4pístkové kotoučové brzdy a přesné 12rychlostní převody Deore XT zaručují stoprocentní kontrolu a efektivitu za všech okolností. Co zbývá vám, jezdci? To podstatné - a sice výběr těch nejkrásnějších trailů na obou stranách hory. Bavte se s naším E-Inception AM 8.7.2 GTF!
Translated with DeepL.com (free version)
CHASSIS
-
Rám
- Carbon SL HMF
-
- O.L.D.: 148 mm
- Brake: postmount disc 7"
- BB: Shimano Steps
- Cable routing: internal
-
Přední vidlice
- Fox 36 Float Performance E-Optimized
-
- Travel: 150 mm
- Air suspension
- Tapered Steerer 1 1/8" - 1.5"
- O.L.D.: 110 mm
- Brake: postmount disc 7"
-
Hlavové složení
- Acros Blocklock Taper 1 1/8"-1 1/2"
-
- Upper bearing cup: ZS56/28.6
- Lower bearing cup: ZS66/40
-
Odpružená zadní vidlice
- Fox Float DPS Performance
-
- Travel: 150 mm
- Air suspension
- Length: 205 mm
- Shock travel: 60 mm
- Mounting width: Trunnion Mount/25.0x8 mm
-
Přední brzda
- Shimano BR-MT520
-
- Hydraulic disc brake
- 4 pistons
-
Zadní brzda
- Shimano BR-MT520
-
- Hydraulic disc brake
- 4 pistons
-
Brzdový kotouč
- Shimano SM-RT64
-
- Rotor size: 203 mm
- Center-Lock
POHON
-
Kliky
- Shimano Steps EP8
-
- FC-EM600
- BB type: Shimano Steps
-
Pastorek motoru
- Shimano
-
- 36 T
- Chainline: 53 mm
-
Přehazovačka
- Shimano Deore XT Shadow+
-
- RD-M8100-SGS
- 12-speed
- Total capacity: 41 T
-
Řetěz
- Shimano CN-M6100
-
Kazeta
- Shimano Deore
-
- CS-M6100
- 12-speed
- Combination: 10-12-14-16-18-21-24-28-33-39-45-51 T
-
Pedály
- MTB Alu Flatpedal Reflex
E-SYSTEM
-
Motor
- Shimano EP801
-
- Continuous rated power: 250 W
- Max. torque: 85 Nm
- Breakaway at 25 km/h (15.5 mph)
- Mileage: shimano-steps.com
- No of notches: 3 optimally graded driving modes plus walk assistance with support level up to 400 %
- driving modes: customizable via E-Tube App
-
Baterie
- Darfon 726
-
- Capacity: 726 Wh/20.0 Ah
- Voltage: 36.3 V
- Technology: Li-Ion
-
Nabíječka
- Darfon 4A charger
KOLA
-
Zadní náboj
- Strummer M42-3
-
- Axle: QR12x148 mm
-
Přední náboj
- Strummer CLTP
-
- Axle: QR15x110 mm
-
Přední ráfek
- Sun Ringlé Düroc SD37
-
- ETRTO: 31 x 622
-
Zadní ráfek
- Sun Ringlé Düroc SD37
-
- ETRTO: 31 x 584
-
Přední plášť
- Schwalbe Magic Mary Evolution
-
- Tire size: 65-622
- Super Trail
- Foldable
- ADDIX Soft compound
- SnakeSkin
- Tubeless Easy
-
Zadní plášť
- Schwalbe Eddy Current Evolution
-
- Tire size: 65-584
- Super Gravity
- Foldable
- ADDIX Soft compound
- SnakeSkin
- Tubeless Easy
COCKPIT
-
Řidítka
- Oxygen E-Scorpo
-
- Width: 780 mm
- Backsweep: 9°
- Rise: 25 mm
- Clamp: 35 mm
-
Představec
- Oxygen E-Scorpo
-
- Handlebar clamp: 35 mm
- Angle: 5°
-
Sedlo
- Fizik Terra Alpaca
-
Sedlovka
- Oxygen E-Scorpo DPR-E
-
- Travel: 125 mm | 150 mm | 170 mm
- Remote Lockout
- Length: 390 mm | 440 mm | 480 mm
- Diameter: 30.9 mm
- Insertion depth: 100 mm
-
Pravá řadící páka
- Shimano Deore XT
-
- SL-M8100-R
- 12-speed
-
Brzdové páky
- Shimano BL-MT501
-
Display
- Shimano SC-EM800
DATA
-
Hmotnost
- 24.1 kg
-
Maximální zatížení
- 140 kg
-
Barva
- Deep Blue
-
Velikost
- 29"/27.5" - 16", 18", 20", 22"
Velikost rámu (") | 16 | 18 | 20 | 22 | Způsob měření | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka sedlové trubky | A1 | 634 | 643 | 658 | 682 | nominální |
Délka sedlové trubky | A2 | 390 | 430 | 460 | 510 | od středu šlapání k hornímu okraji sedlové trubky |
Délka sedlové trubky | A3 | 315 | 315 | 316 | 354 | od středu šlapání k napojení horní rámové trubky na sedlovou trubku |
Délka horní rámové trubky | B | 556 | 573 | 596 | 621 | |
Efektivní délka horní rámové trubky | C | 585 | 605 | 630 | 655 | od středu hlavové trubky do středu sedlovky/sedlové trubky |
Úhel hlavové trubky (°) | D | 65 | 65 | 65 | 65 | |
Úhel sedlové trubky (°) | E | 76 | 76 | 76 | 76 | |
Rozvor | F | 1222 | 1243 | 1270 | 1298 | |
Délka řetězové vzpěry | G | 450 | 450 | 450 | 450 | |
Výška hlavové trubky | H | 105 | 115 | 130 | 155 | |
Vzdálenost středu od nábojů | I | 23,5 | 23,5 | 23,5 | 23,5 | vzdálenost náboje* |
Výška středu od země | K | 345 | 345 | 345 | 345 | vzdálenost osy šlapacího středu od země* |
Předsazení vidlice | L | 51 | 51 | 51 | 51 | |
Vertikální rozdíl nejvyšší a nejnižší části rámu - sloping | M | 299 | 306 | 313 | 305 | Rozdíl sklonu horní rámové trubky od vodorovné osy kola |
Poloměr kola vpředu | N1 | 381 | 381 | 381 | 381 | tyred |
Poloměr kola za | N2 | 363 | 363 | 363 | 363 | tyred |
Výška nejnižší části rámu | O | 755 | 755 | 755 | 792 | od horní rámové trubky k zemi* |
Výška vidlice | P | 567 | 567 | 567 | 567 | od středu náboje ke konusu hlavového složení, včetně konusu* |
Odstup mezi osou pedálu a předním kolem | Q | 773 | 794 | 821 | 849 | |
Nominální dosah - Reach | R | 442 | 450 | 480 | 500 | Od středu řízení do středu horní rámové trubky horizontálně |
Nominální výška - Stack | S | 615 | 626 | 640 | 663 | Od středu šlapání do středu horní rámové trubky vertikálně |
Výška/Dosah (Stack/Reach) (1:x) | 1,39 | 1,39 | 1,33 | 1,33 | Poměr Výška/Dosah | |
Wheel diameter front | 622 | 622 | 622 | 622 | untired | |
Wheel diameter rear | 584 | 584 | 584 | 584 | untired | |
Průměr sedlovky | 30,9 | 30,9 | 30,9 | 30,9 | ||
Délka představce | 40 | 40 | 50 | 50 | střed-střed | |
Úhel představce (°) | 5 | 5 | 5 | 5 | ||
Průměr řídítek | 35 | 35 | 35 | 35 | ||
Distanční podložky pod představec | 3*5 | 3*5 | 3*5 | 3*5 | ||
Šířka řídítek | 780 | 780 | 780 | 780 | ||
Délka klik | 165 | 165 | 165 | 165 | ||
16 | 18 | 20 | 22 |
* Hodnoty změřené se zatížením jezdcem v standardní jízdní pozici (s lehce stlačenou odpruženou vidlicí/případně tlumičem)
* measured 100 mm ahead of bottom bracket
* S cyklistou na palubě a lehce napruženými pružinovým kabelem (Standardní poloha jízdy)
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.